Wat wij doen

Wij helpen u het verschil te maken daar waar de shopper zijn definitieve keuze maakt, op de winkelvloer. Nog steeds wordt verreweg het grootste gedeelte van de retail-aankopen in de fysieke winkels gedaan.

Exacte cijfers verschillen per productgroep maar het staat vast dat de fysieke winkel belangrijk is en blijft. Dat wil niet zeggen dat het business as usual is. De shopper en de shopper journey zijn door opkomst van internet en mobile marketing definitief veranderd. Goede instore aanwezigheid is belangrijker dan ooit.

Graag helpen wij u ook het verschil te maken. 

Waarom zou u kiezen voor ons?

  • Wij hebben ruim 25 jaar (instore & shopper) marketing ervaring;
  • Wij houden het simpel en efficiënt;
  • Wij zijn creatief;
  • Wij zijn flexibel;
  • Wij hebben géén onnodige overhead;
  • Wij luisteren, analyseren, denken en doen.

 

Alles blijft, Alles gaat voorbij, Alles blijft voorbijgaan – Jules Deelder